Itt elolvashatod és választ kaphatsz az esetlegesen felmerülő kérdésekre. Ha bármi más kérdésed van, írj Aquamarine-nak.
- Hogyan tudok elkezdeni játszani?
-Legelőször olvasd el a Szabályokat. Majd regisztrálj azzal a névvel, amelyik a karaktered neve lesz. Ha ez megvan, írj egy előtörténetet a minta alapján. Ha megírtad, egy moderátor vagy admin elolvassa, és vagy elfogadja, vagy nem. Ha még nem teljesen jó, akkor leírja, mi a hibád, és miután kijavítottad, újra elolvassa, és elfogadja. Előbb utóbb mindenkinek az előtörténete el lesz fogadva.[/i]
- Miért kell előtörténet?
- Azért, hogy mi, adminisztrátorok, és ti, játékosok tudjuk, hogy milyen személyiségű karakterek vannak az oldalon. Minél sokszínűbb a társaság, annál jobb.
- Hogyan tudok játszani, miután elfogadták az előtörténetemet?
- Ha elfogadták az előtörténetedet, akkor abba bele kellett, hogy írd, hogy kollégista szeretnél lenni, vagy bejárós. Ha kollégista vagy, akkor Privát üzenetben megkapod a szoba számát, ahol majd alhatsz. Ezek után már játszhatsz is. Kiválasztasz egy helyszínt, ahova írni szeretnél, és írsz. Általában ha megérkezel valahova, akkor leparkolod a kocsit, meg ilyenek, ezért ha gondolod, kezdhetsz a parkolóban. Írok egy példát:
" A kocsink befordult a parkolóba. Kiszálltam, és felnéztem az iskola egyik tornyára.
- De jó lesz majd onnan sasként lerepülni!- gondoltam magamban. Elköszöntem anyáéktól és az öcsémtől, majd a bőröndömet magam után húzva beléptem az iskolába.
//Udvar// "
Természetesen nem muszáj így kezdeni, ez csak egy példa. Minden a te fantáziádra van bízva.
- Ezen az oldalon milyenek az alakváltók?
- Az alakváltók itt nem úgy születnek, hogy megharap egy, és te is az leszel. Itt egy speciális gént kell örökölnöd. Négy fajta alakváltó bőrébe bújhatsz ebben a játékban, a Vérsas, Vérhiúz, Vérfarkas és a Vérróka. Ha mindkét szülőd egyforma, például sas, akkor te is sas leszel. Ezek az alakváltók kicsit erősebbek, mint a "vegyes" szülők gyerekei. Ha te lány vagy, és az anyád hiúz, apád pedig farkas, akkor te nagy valószínűséggel hiúz leszel anyád után. A fiúgyermek általában az apjától örökli a fajt. Születhetnek fél-alakváltók is, de ők gyengébbek, mint azok, akiknek mindkét szülője alakváltó. Megeshet az is, hogy úgy leszel alakváltó, hogy a szüleid nem voltak azok, sőt, talán nagyszüleid se. Ez azért lehetséges, mert egy távolabbi rokonod alakváltó volt, és tőle örököltél gént.
Az alakváltók minden teliholdkor átváltoznak. A fiatalabbaknál megesik, hogy véletlenül átváltoznak. Még nem nagyon tudják ezt az egészet irányítani. Az idősebbek akkor változnak át, amikor akarnak.
Moon Dale-ben az alakváltóknak szigorúan tilos embert ölni. Ők ugyanúgy táplálkoznak, mint az emberek, de állatalakjukban vadászhatnak is kisebb állatokra.
Ha esetleg valakinek a teste elutasítaná az átváltozást, az ember marad.
- Hogyan tudok elkezdeni játszani?
-Legelőször olvasd el a Szabályokat. Majd regisztrálj azzal a névvel, amelyik a karaktered neve lesz. Ha ez megvan, írj egy előtörténetet a minta alapján. Ha megírtad, egy moderátor vagy admin elolvassa, és vagy elfogadja, vagy nem. Ha még nem teljesen jó, akkor leírja, mi a hibád, és miután kijavítottad, újra elolvassa, és elfogadja. Előbb utóbb mindenkinek az előtörténete el lesz fogadva.[/i]
- Miért kell előtörténet?
- Azért, hogy mi, adminisztrátorok, és ti, játékosok tudjuk, hogy milyen személyiségű karakterek vannak az oldalon. Minél sokszínűbb a társaság, annál jobb.
- Hogyan tudok játszani, miután elfogadták az előtörténetemet?
- Ha elfogadták az előtörténetedet, akkor abba bele kellett, hogy írd, hogy kollégista szeretnél lenni, vagy bejárós. Ha kollégista vagy, akkor Privát üzenetben megkapod a szoba számát, ahol majd alhatsz. Ezek után már játszhatsz is. Kiválasztasz egy helyszínt, ahova írni szeretnél, és írsz. Általában ha megérkezel valahova, akkor leparkolod a kocsit, meg ilyenek, ezért ha gondolod, kezdhetsz a parkolóban. Írok egy példát:
" A kocsink befordult a parkolóba. Kiszálltam, és felnéztem az iskola egyik tornyára.
- De jó lesz majd onnan sasként lerepülni!- gondoltam magamban. Elköszöntem anyáéktól és az öcsémtől, majd a bőröndömet magam után húzva beléptem az iskolába.
//Udvar// "
Természetesen nem muszáj így kezdeni, ez csak egy példa. Minden a te fantáziádra van bízva.
- Ezen az oldalon milyenek az alakváltók?
- Az alakváltók itt nem úgy születnek, hogy megharap egy, és te is az leszel. Itt egy speciális gént kell örökölnöd. Négy fajta alakváltó bőrébe bújhatsz ebben a játékban, a Vérsas, Vérhiúz, Vérfarkas és a Vérróka. Ha mindkét szülőd egyforma, például sas, akkor te is sas leszel. Ezek az alakváltók kicsit erősebbek, mint a "vegyes" szülők gyerekei. Ha te lány vagy, és az anyád hiúz, apád pedig farkas, akkor te nagy valószínűséggel hiúz leszel anyád után. A fiúgyermek általában az apjától örökli a fajt. Születhetnek fél-alakváltók is, de ők gyengébbek, mint azok, akiknek mindkét szülője alakváltó. Megeshet az is, hogy úgy leszel alakváltó, hogy a szüleid nem voltak azok, sőt, talán nagyszüleid se. Ez azért lehetséges, mert egy távolabbi rokonod alakváltó volt, és tőle örököltél gént.
Az alakváltók minden teliholdkor átváltoznak. A fiatalabbaknál megesik, hogy véletlenül átváltoznak. Még nem nagyon tudják ezt az egészet irányítani. Az idősebbek akkor változnak át, amikor akarnak.
Moon Dale-ben az alakváltóknak szigorúan tilos embert ölni. Ők ugyanúgy táplálkoznak, mint az emberek, de állatalakjukban vadászhatnak is kisebb állatokra.
Ha esetleg valakinek a teste elutasítaná az átváltozást, az ember marad.